let's do it cause we can

En liten inblick i Ebbas oerhört flärdfyllda vardag.
Klockan är halv ett och jag har påbörjat min färd mot sängen, sisådär 3 timmar för sent. Ska nämligen upp i ottan för att bege mig mot Käringön där jag tänkte njuta av vårsolen och tjäna lite cash några dagar. Don't worry, jag är tillbaks när partysarna drar igång igen. Vad säger vi tjejer, dags att göra lysekil osäkert på onsdag? Oh yes.

Gårdagen bjöd på ett smått annorlunda partajande, pretton & vampyrer i en salig blandning. Orkade med tanke på spritnivån i min kropp inte riktigt koppla på charmen vilket gjorde att jag spenderade alldeles för mycket tid med att halvdissa folk. Men även det hade sin charm måste jag säga, hmm! Jag och Julia snubblade hem någon gång vid tre-tiden med sönderslagna fötter och en utökad telefonbok. Haha, än så länge har vår revolutionära anda hållt i sig tycker jag allt.
image74

Dagen har bjudit på en härlig shoppingrunda med Lululicious, bilder kommer. Senare på kvällen mötte vi upp med ett antal andra söta tjejer och hade en mysig liten fika.  Ha ett fortsatt underbart lov och ta vara på livet!

tiger in the night - katie melua  ♥ /Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0