Merde!

Ehh, nu sitter jag här, ensam, hungrig och allmänt jobbig. Min franska var inställd, vi skulle haft prov idag, vilket hade sinkat mitt betyg betydligt men det hade varit skönt att få det överstökat. För övrigt sitter jag och klurar på min budget och kom just på att jag har cirkus 200 kronor kvar att leva på resten av månaden. Jag fick studiebidraget i fredags. Yess. Lol, nu känner jag ångesten komma krypande, men då gör jag bara vad jag brukar göra. Tänker på något annat och slår på tv:n. Ahh, det är nice att vara lulu. Eller nåt.
Laterr! / Lovisa


Kommentarer
Postat av: amanda

skönt för dig att slippa provet ändå. nu har du ju mer tid att plugga.
jag är btw också riktigt jävla fattig denna månaden, än så länge har jag pengar kvar men det dröjer nog inte så länge innan dom är slut

2007-04-24 @ 13:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0