Nostalgisk uppdatering

Efter en lite småskakig vecka för kvartetten är vi nu återförenade som den underbara kombination vi är och i helgen är det quality-time som gäller för hela slanten. Partyskorna får pusta ut och samla lite damm till förmån för mys och fotoalbums-fix. Inte mig emot dock. Efter förra helgens eskapader känns det som en helg i vila är mitt i prick både för min egen och för mina små föräldrars skull. Behöver kanske inte säga så mycket mer..

Eftersom brudsen tänkte spendera denna kväll med sina boys tänkte jag hänga lite med den på senare tid smått försummade Anders. Det får bli skärpning nu mitt lilla stadsbarn ♥ /Ebba

  image136

Ebba och Anders, 3 år. Kanelbullarna vi på bilden gladeligen glufsar i oss ses utan tvekan som dagens absoluta höjdpunkt. Tofsen sitter där den ska, likaså pikékragen och de oskyldiga, entusiastiska leenderna. Anders tycks vara fullständigt ogenerad att fotograferas trots den något för stora mängden snor som tryggt vilar under näsan. Vi är fortfarande lyckligt ovetande om att vår kärlek snart kommer bli töntig och att vårt planerade giftermål endast kommer resultera i ett minne att få sig ett gott skratt åt.
Det är ärligt, godtroget, tryggt och så underbart naivt det någonsin kan bli !

Kommentarer
Postat av: ingrid

hej syster. åhh va mysigt med tjejfixhelg. jag längtar riktigt hem till gbg då. kanske bra att låta pappa och mamma, iofs mest den sistnämnda, sova lite ostört och fridfullt nån helg oxå;) haha! puss och mys på!!! ingrid

2007-04-20 @ 18:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0