Oh daddy dear, you know you're still number one

Påsklov = tonårsrevolt. Hmm, jag måste säga att mina föreställningar nog var aningen mer revolutionära, vilda och fulla av hormoner. Jag hade innan lovet en lång utläggning med mina kära päron om mitt behov till den klassiska tonårsrevolten, som hittills bara existerat med en viss modifikation (precis som Donners havsutsikt, haha)
Att jag måste leva av mig under lovet så att jag inte tar med mig denna trotsålders epok tillbaka till Pers seriösa men lättskippade fredagslektioner. Uttrycket "vi chillar på det" bör nog dugga lite mindre tätt i min och Julias mun från och med nu, för vår flashiga framtids bästa.
Over all känner jag ändå att jag lyckats skaka av mig ett uns av denna.. livslust? Partysuget har stillats en aning, sömnen skyltar starkt med sin frånvaro och mina föräldrars sura miner börjar bli lite tröttsamma. Känner mig helt enkelt relativt redo att möta en period full av plugg, tidiga mornar och flummiga diskussioner. Eller?

 

Just det! Måste bara offentliggöra att jag och Tina härmed har börjat insamlingen till föremålet som kommer förgylla mina redan underbara ensamhemma-veckor i sommar. Använd den som soldäck, bränn några kalorier eller studsa helt enkelt bara runt till Fronda.
Fungerar lika bra på party som dagen efter!

image119image120

(Första fyllan, btw.)
Vi ses till sommaren! ♥ Ebba


Kommentarer
Postat av: Mao

Får jag fråga, har någon av er en bilddagbok? Vore kul i såfall, men eran blogg äger (X

2007-04-09 @ 19:35:31
Postat av: spasse

hallå flickor! ni har ju en grym blogg! det är skitroligt. jag kan bidra med lite slantar till din hatälskade studsmatta, men bara om jag får komma och hoppa..

2007-04-10 @ 17:31:25
Postat av: Anonym

jag heter på bilddagboken impuls
linnea heter make-believe
de andras är faktiskt inte så festliga. ENJOY

2007-04-11 @ 19:55:50
Postat av: Anonym

eh, tina= impuls. kul att vi uppskattas (:

2007-04-11 @ 19:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0