Tell me, which way is out?

Bonjour! Min dag har varit weird, eller det kanske snarare jag som varit weird, vilket Julia G kan intyga. Haha, usch det känns som att du, min kära franska-kvinna, fick stå ut med en massa freakigheter idag. Sorry!
Mitt påsklov var hyfsat intetsägande. Åkte till sthlm i tisdags, köpte en jacka och diverse underkläder för sammanlagt trehundra kronasss, åkte sedan till landet för multipla cakepartys och annat svull. Övningskörde även för första gången, ehh, lite problem med kopplingen bara, annars gick det übergreat!
Well well, här följer lite bilder, enjoy.
Lovisa.


Denna ensemble hade jag på mig idag, chill outfit typ.

Jackan jag pratade om, I lööve it! Shiny shiny.. Kappahl barnavdelning 229 kr! Ohh.

Mina fina påskägg! Lätt det ballaste jag nånsin fått. Men innehållet var nog snäppet bättre: massa gott godis, småpryttlar, pengar och ett babyblått nagellack från min moster som lyser i mörkret. Nagellacket alltså, inte min moster. (hehe)


Kommentarer
Postat av: julia

du är väl alltid lite wierd, raring? <3

2007-04-10 @ 18:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0