Vilken blåsning.

Idag anlände jag till min mor ute på blandet vid ett-tiden med förhoppningar om en saftig påsklunch. Jag har liksom inte ätit ett ägg på hela påsken, förutom mitt påskägg som inte ens var gott. Jag ville ha rökt lax och mormors köttbullar. Helst ingen påskmust. Kände att den oskuldsfullt skulle föra mina tankar till diverse drinkar där denna påskens dryck fått stå för utblandning. Till saken. Jag blev serverad lasagne. Den var god, men det var inte vad jag hade tänkt mig. Mamma fick lite dåligt samvete och ska köpa lax och prinskorv till mig imorgon (:
Min morfar kallade iofs prinskorvar för änglapittar, så jag kom på att jag inte är så sugen.
I Kina köpte jag fem sjalar. två röda, en svart, en grön och en brunguldig.  TINA

image122

Kommentarer
Postat av: kid.

fan jag saknar kina så sjukt mkt.

2007-04-09 @ 23:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0