Bloggmaraton!

image453


kvällens gäst är Cajsa.
studera hur snyggt hon matchar longboardskorna med kjolen. ett mirakel. om ni skulle få se mina skulle ni nog börja gråta. förresten var det ett tag sedan brädan kom fram. borde kanske putsa upp den lite och ta en sväng.
 här kommer en mer ospexig bild på skjortan. jag har letat länge efter en lagom soft herrskjorta som är lagom lång till tajts men som inte ser för stor ut. och jag fann den. för en 20a blev den min. den blommiga kappsäcksväskan på ebbas inlägg nedanför kostade mig en tia. ganska nöjd gick jag hem igår. ja och ett helt vanligt linne för tio, lite konstig citrongulgrön färg men vafan. godnatt T

Kommentarer
Postat av: CAJSABAJSA KISSMAJSA

ORKA ATT JAG SER UT SOM EN FLODHÄST PÅ HJUL!
Dock erkänner jag att det var smexigt änyway.
Men det finns ju snyggare poser.
...jag får träna på det.

2007-08-23 @ 00:44:58
URL: http://ordpistol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0