Detektivbyrån.

image417


jag bjöd med mig själv till lilla bommen och en massa trevligt sällskap. detektivbyrån spelade - mysmysmys. värmländska är roligt och mysigt och killarna var charmiga men kanske lite adhd varning ibland. mycket snyggt folk på lilla bommen iaf. till skillnad från i nordstan. det luktade man överallt och det var fullt med turister. (vad gör de här nu?) ja, hur klär man ut sig till pirat om man ändå vill se snygg ut? vi konstaterade att ögonlappen bör dissas.

     

så nu ska jag gå och dra en rulle med mig själv och tacka min lyckliga stjärna för att jag inte har adhd, inte mina vänner heller. inte så kul dock att jag inte är så musikalisk. nog för idag tack för idag / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0