listdags.

saker som kan få mig att gråta om jag har en dålig dag:

  • batteriet till kameran dör.
  • batteriet till mp3:n dör.
  • jag tappar min rouge i marken och den går sönder. det händer nog en gång i månaden.
  • det finns inga kvitton i bankomaten (ev. kvittot visar att det inte finns några pengar på kortet)
  • det luktar svett/vitlök/urin/axe på bussen.
  • min lugg ser ut som i Den där mary en morgon när jag har försovit mig.
  • harpan inte går ut.
  • min lillebror är kaxig.
  • någon påminner mig om ett fult misstag på fyllan. (TUR ATT DE INTE ÄR SÅ MÅNGA DÅ HAHA)
  • jag inte har någon tändare. (och måste fråga något indiecp på schillers skolgård eller jävla popparbarn som kryllar redan, shit låt de brinna eller så, jävla ettor (parantes i parantesen, jag får säga såhär nu för nu är jag tvåa och vet att det är lite ute att fika på café vasa men att take away kaffe fortfarande är okej (men att pantern är bättre) ) alla bortsett från karro, om ni har något att bevisa så visst, jag finns bakom tjejernas omkldn alla dagar mellan ett och tre, bring das crack)

alltså visst. är jag överkänslig? grejjen är den att axe i sprayform eller annan form inte är okej. DET ÄR INTE OKEJ!
men idag skulle jag inte börja gråta, inte ens om min rouge gick sönder. ikväll vankas det äkta bk-häng med skönaste brudsen. jag har förövrigt fyndshoppat lite. kanske kommer bilder om kreativiteten håller i sig. TINA förretsen kanske jag hade fällt en tår i ren ångest om någon detaljerat hade återgett hela lördagskvällen i filmform.

image446

Kommentarer
Postat av: Amanda Sö

HAHAHAHA

2007-08-23 @ 11:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0