Update

Hej allesammans.
Idag har jag målat om i mitt nya rum, känner mig riktigt händig faktiskt. "och vill du något mer är jag en händig man" - porrigast låten ever btw. Håller som sagt på att flytta ner till min brors före detta rum. Större, egen ingång, egen dusch, me like. Kände dock att jag ville få bort tonårspojk-stämpeln (lukten) innan jag gjorde mig helt hemmastadd så nu är det renovering som står på schemat. Kommer nog några glassiga "efter-bilder" senare.
En annan sensationell nyhet är att Ebba har köpt en kamera. Så hädanefter är det jag som står för partypicsen mina damer och herrar. Piratpartyt på fredag blir nog värt att föreviga. Hmm. /Ebba
Fjortis-spex med rollern.
image416


Kommentarer
Postat av: Lovisa

What to wear?

2007-08-15 @ 20:05:12
URL: http://laquartette.blogg.se
Postat av: j

fett nice med ditt nya rum, där ska jag bo.

2007-08-16 @ 08:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0