Vakna upp till verklighetens monster.

Dagen bjuder på major garderobsrensing, lite qualitytime med Julia och förmodligen ännu en kvällsfika. Imorgon drar vi till brudarna i Falkenberg några dagar. Tänkte uppleva lite sol och bad, kanske pimpla lite vin på någon fin balkong. See you. /E



Jag hatar när du inte svarar. Döden är så in i helvete romantiserad, var är spriten och glömskan i alla självömkande biografier. Jag har slutat vänta på tecken, uppenbarelser, schizofrena jävla dialoger. Verkligheten har inget bokslut. Jag hatar alla falska yttringar av glädje, än mer hatar jag de äkta. En bomullslindad månad vid ytan, vid undanflykter, vid er. Ursäkterna till att förtränga börjar glesa, schemat tunnas ut. Väckarklockan ger knytnäveslag.

Kommentarer
Postat av: sandri

med kärlek till er.

2009-04-23 @ 19:58:06
URL: http://bigyellowtaxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0