dans dans dans!

           

ja det blev dansdansdans. entotal lyckad fredagskväll i goda vänners lag. underbar middag hemma hos alice förvandlades till dans på en heltäckningsmatta och blev sedan skrapsår på mitt knä när jag ramlade i mölndal. men hallå! det är redan december. julkalendern har rullat igång, jag tycker att den är ganska mysig. jag har öppnat lucka tre i min chokladkalender och vet ni, SNART KOMMER LULU OCH AMANDY HEEEEM!

annars händer det inte så mycket här. jag ska hålla tal imorgon - Att fånga dagen. jag vet stört pretto men whatever. kom på att jag inte shoppat sedan paris, herregud längsta shoppingstoppet någonsin. men nu är det julklappshandling som vankas. trevligt, men det kommer nog inte att bli så mycket pengar över till min garderob denna månaden heller. sug. jo jag MÅSTE köpa en nyårsklänning. så det är najs, är det någon som vill åka skridskor med mig nåndag så är jag på på på på.

målar ommitt rum också. det blir nog najs när det är klart. hihi. puss / tina

Kommentarer
Postat av: Elsa

den sista är den bästa bilden... på snyggaste snubbarna i stan

2007-12-03 @ 20:00:27
Postat av: Cajsa

haha, jag känner att vi var ungefär på samma nivå den kvällen tina. puss

2007-12-03 @ 22:26:46
URL: http://ordpistol.blogg.se
Postat av: mandusen

yes, snart ses vi. snart snart snart

2007-12-04 @ 13:34:57
Postat av: karro

snygga brudar!

2007-12-04 @ 22:24:43
URL: http://bigtimespender.blogg.se
Postat av: Cajsa

Hahah, vi borde införskaffa en såndär föndajsan och läppsteft, fan vad snygga vi var Tiny!

2007-12-12 @ 00:02:29
URL: http://ordpistol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0