delivery

hej. idag har varit en braaaa dag. vi åkte skridskor hela klassen vid hotell de ville (typ mitt inne i paris, asmycket folk, en rätt stor kontrast mot tjärnet med andra ord) och efteråt åt vi på ett café där lärarna pröjsade. dessutom hade alex p gjort en aswicked dikt till/om alla som bara stannar i en termin, hon är kreativ. bilder kommer vid ett senare tillfälle för av någon dum anledning fungerar det inte nu.

om två dagar går flyget och jag längtar järnet. dock är det lite smärtsamt att lämna p to the aris med vetskapen att några inte kommer tillbaka efter jul. vissa av de kan jag klara mig utan dock, EH.
see you @ lydias! / Lulu





Kommentarer
Postat av: Cajsa

dy er en snuskik liten paris-snysk, i'll met you @ LL (L for lyddes L for life) ehe, poss

2007-12-19 @ 22:12:18
URL: http://ordpistol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0