happylicious

ville bara säga till alla att livet för tillfället känns helt fabulous. har inte kännt denna känsla på mucho longo tiempo mina vänner, underbart. något som inte är riktigt lika underbart är att min bejbi imorgon åker till västindien i en månad, lite sorgligt med tanke på att vi i princip bott ihop på senaste. mysigt värre dock,  jag har kommit på att det är ovärt som fan att vara själv. man sitter bara och grubblar ändå. nu ska hon iaf köra en rekningsrunda om boysen och partylivet är något att ha inför vår 3-månaders resa nästnästa vinter, vi gillar att drömma oss bort från donners instängda små klassrum ibland ja. i alla fall, tänkte bara sprida min glädje lite. hoppas ni mår bra. puzz /ebba

image679


ps. imorgon ska vi på heldagsutflykt med vår ekonomiklass till lager 157, fett chill. vår shoppinggalna lärare försöker få det till ett seriöst studiebesök typ. haha.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

ÅÅH, fan vad najs! Cred till donners ekonomilärare

2007-12-18 @ 20:04:54
URL: http://ordpistol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0