hjulhjul rullande hjul.

jag vet vad det är, det är nostalgi. en känsla av att inte vilja släppa taget. att inte våga släppa taget. ja det måste vara det som känns, eller nej förresten inte alls. jag känner mig ganska lugn, likgiltig kanske måhända. whatever. över till mer materiella saker. min mamma klagade idag på mig för att jag inte har några ordentliga vinterskor. hon kan ju inte klaga på mig? visst mamma, köp mina skor då, sa jag. saken är den att jag har ordentliga vinterskor, fast de är sönder. alla. för att det var fina och billiga och 2hand. men i alla fall så frågade hon mig om det fanns några bra skor som jag skulle kunna tänka mig. hmm, alltså mjo det finns det ju. så kära vänner, jag kan få ett par prima kängor, boots, för typ 400 spänn, mamma betalar resten. är det värt? jag tänker mig typ dessa.
ja säg gärna vad ni tyckker, hemskt gärna alltså, jag är lite villrådig så att säga. fast jag tror redan att jag bestämt mig, jag vill ha. de är inte riktigt min typ av sko, men jag tror att jag är lite kär.

/ t

image680

Kommentarer
Postat av: Jh

haha, till och med jag tyckte de var snygga. fast då kanske du inte har lust att köpa dem? :P

2007-12-19 @ 17:48:55
Postat av: Cajsa

dom är sviejläckra, fast jag älskar iofs Vagabond, men alltså så snygga tina, ta stilen till nya dimensioner!

2007-12-19 @ 19:41:34
URL: http://ordpistol.blogg.se
Postat av: Josefin

Jag har dom, dom är ursköna :) Så tycker absolut du ska köpa ett par!

2007-12-19 @ 19:52:27
Postat av: Lovisa

KÖÖÖP!!! M Å S T E K O N S U M E R A!

2007-12-19 @ 19:52:28
URL: http://laquartette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0