light it up

heeej bloggen (märk stockholmskan). dålig aktivitet här jag vet, har varit lite busy med diverse saker på senare dar. bland annat testat på ö-livet ute hos amanda och kommit fram till att havet helst ska vara turkost och 25 celcius för att jag skulle klara av att vara omringad av det 24/7. har också tjänat lite cash inför lovets stundande äventyr och mellandagsreor. åh, nu är det inte långt kvar alls tills godingarna våra återvänder, wonderful.
ikväll är det fackeltåg i rasismens anda som står på schemat, eller kanske snarare i antirasismens förresten. haha, jag hoppas mest på en mysig promenix i goda vänners lag. sen ska jag hem och fundera på i vilken grad frankenstein är epoktypisk eller inte, också mysigt. typ.  här får ni iaf skåda googles förstaräff när man söker på fackla, ungefär den graden av bloggengagemang jag känner för tillfället.

image672

btw, för dagens (extremt tråkiga) outfit kan ni kika in på några donnerbrudars projektarbete. au revoir /ebba
vilkenfest.fashionblogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0