voulez-vous?

åhoj därute. anledningen till att jag inte bloggat på ett tag är nämligen att körsång A (som jag av någon vrickad anledning läser) har varit med i St Dominiques Bourse-aux-talents, sjungandes ett ABBA-medley. vi har alltså varit med i en talangjakt som vår franska värdskola höll i och dagarna innan the big night (som var igår) har vi övat och övat och övat. åkej, vi var inte jättesynkade men vi var fett spexigast och fett sexigast. vi hade glitter och tändare till "thank you for the music" och hela köret, we kicked ass och mottagandet från publiken var awesome! hela talangjakten var väldigt konstig egentligen, extremt välutarbetad och inget oförberett trams som man är van vid att se i schweden. asroliga och asflamsiga nummer, självklart, men de var seriösa i utförandet. detta är/var deras enda chans att vara minsta stolliga på skoltid eller när det gäller något skolrelaterat, vilket var askul att se för alla var helt galna. deras skola är jättestrikt, tjejer får tex inte ha för korta kjolar/shorts eller visa bh-band, men annat gällde när brudarna skulle dansa på scen. de var råporriga. askul. 
jaja, på söndag ska vi lussa för värdfamiljerna och antagligen ska vi köra medley:t då också. ehrm. anledningen till att jag, som har fet scenskräck, klarade det i torsdags var för att vi var ett gäng som delade på några vinare innan, men jag har en känsla av att vi inte kommer kunna köra en favorit i repris på söndag, ehh. 

igår vart det barhäng, det var myzZzigt. mitt flygbolag som jag åker till sverige med strejkar och jag är pissed off. typ rejält, jag börjar bli lite trött på allt strejkande nu. men det fixar sig.
later, cowboys! PUSS / LOVISA


diverse bilder:

     

Kommentarer
Postat av: Cajsa

åååååååååååååh, fyfan vad lyxigt du verkar ha det lovisa!

2007-12-09 @ 20:00:19
URL: http://ordpistol.blogg.se
Postat av: julia

tänk att du sitter i Paris just nu. jammy. jag vill äta upp dig för du verkar vara så god!

2007-12-09 @ 21:14:26
URL: http://magiskaunder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0