YOU TALK

hejhejHEJhej. egentligen borde jag vara stressad, men det är jag inte. jag ska hinna packa och grundstäda mitt rum idag innan halv sju, för klockan sju är det öööööllll som gäller. nice? JA! maxvikten är tjugo kilo, jag ska bara vara hemma i två veckor men fan, jag kommer ändå överskrida den gränsen. dessutom vill jag ju gärna ha lite.. ehrm, flaskor med mig hem, mumma liksom. men det får inte plats. mäh

igår fick jag en julklapp av madame; ett hett halssmycke som är jätte sött och rosa och egentligen inte min stil men fint liksom. jag fällde en tår eller två när hon gav mig det, det var så rörande. ah. 

iaf, här kommer nu lite bilder från den gågna veckan. ENJOY! (för mer bilder; youaredynamite @ bildis)

       

Kommentarer
Postat av: T:et

vrål och skrål med tina och pål, vi kan inte ha kul utan alkohol. hihi kan knappt hålla mig tills jag får skåda djupt in i dina ögonon igen hihihihiiiii

2007-12-20 @ 19:51:40
URL: http://laquartette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0