a temporary dive

Herregud. Vart har världen tagit vägen när till och med Mission Impossible är blödig? Jag har aldrig sett tvåan förrut och trodde att jag skulle få lite tvättäkta söndagsaction som jag tycker så mycket om. Men nej, istället sitter jag här och känner mig fett dragen vid näsan. Ovärt.

Imorgon hade jag tänkt åka in till stan. Ensam. Kanske käka en glass eller två. Kanske köra en liten second-hand-runda. Eller åka till stadsbibblan och låtsas se litterär och bildad ut bland poesiböckerna när allt jag helst vill göra är att låna någon slags samlingsbok med Rockyserierna. Mums.
 
Lovisa

Kommentarer
Postat av: amanda

åh, härliga sommar, härliga ledighet. synd om oss stackarna som måste jobba :(. haha, det första jag gjorde idag var att komma 15 min sent, jag cyklade heeeeelt fel. annars arbetar jag med en kille som faktiskt också går på schillerska. cya

2007-06-18 @ 17:00:49
Postat av: Begmohammed

Inget fult i att vara ute ensam.

2007-06-18 @ 21:16:57
Postat av: Begmohammed

Kör lite Die Hard om du vill ha action. Bruce Willis vet inte hur blödig stavas.

2007-06-18 @ 21:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0