BACK ON TRACK!

hejhej. nu är jag hemma igen, tina alltså. visst finland, jättegulligt land fin farmor och allt. men shit vilken tristess. jag har saknat er, alla, även er jag aldrig träffat. jag har fiskat fiskar, läst många och mycket, sovit, käkat och drabbats av en seriös mygg-psykos. varje gång jag stänger ögonen hör jag myggor.  jag kan kanske be min mamma att skriva ut något åt mig.

image383


jag har inte handlat något alls, vilket kanske var bäst eftersom att jag naturligtvis är pank. men jag fick äntligen DKNY - green av min far. och så snodde jag lite kläder av farmor. jag älskar finska munkar och piroger och finska i allmänhet. synd bara att jag inte kan prata det, men jag förstår faktiskt nästan allt. KUL VA? som alla säkert fattat åker vi på onsdag. och nu ska jag träffa älsklingskvartetten !!!!!!!!! <3

Kommentarer
Postat av: Cajsa

TISDAG ÅKER NI VÄL ÄNDÅ?!?

2007-06-24 @ 17:06:38
URL: http://ordpistol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0