Efterlängtade sommar


Såja, nu är det officiella partypics-inlägget postat, vilket betyder att det nu är fritt fram för oss andra kamera-befriade människor. Fredagkvällen var som sagt väldigt lyckad, framförallt 90-tals klassikerna som dök upp fram på småtimmarna. Hits for kids 2 = röööj. Måste bara få lite utlopp för min ilska jag känner för människor som oinbjudna kommer till fester och förstör, what's up with your stolthet liksom? Känn er träffade om ni skulle lyckats hitta hit.

image294

Nåja, nu är alla kurser mer eller mindre slut (bara ett megaarbete kvar) vilket betyder en helt lektionsfri vecka för lilla Ebba, morgondagen kommer bjuda på lite plugg i solskenet och sedan ett otroligt efterlängtat bbq-galaj in the evening. Bring your own meat and booz så står jag för ett tomt hus, pastan och hits for kids 2.

Är SÅ sugen, vill bara känna frihetskänslan, drinken sprida sig ner i benen
och udza natten lång i sommarvärmen. /Ebba


Kommentarer
Postat av: Linnea

nu blev jag sugen som fan på morgondagen!

2007-06-04 @ 21:13:54
Postat av: Begmohammed

Var det det som hände i fredags? Någon oinbjuden? Hoppas inte du snackar om mig, bara...
Jag har börjat på tårtan, fan vad stolt jag är över mig själv, du anar inte.

2007-06-04 @ 23:34:58
Postat av: julia


fan vad party det är. m

2007-06-05 @ 23:36:43
Postat av: julia


fan vad party det är. m

2007-06-05 @ 23:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0