Goodbye

Hej alla glada.
Sitter nu och väntar på att mina kära kvartett-vänner ska anlända till mitt huuus, det är dags för lite quality-förfest-time med mina saknade små godingar. Sedan bär det av till en förhoppningsvis smockad azaleadal där det ska röjas natten lång.
Igår spelade jag ölbrännboll med lite käcka kitaselever, råkade slå min gamla barndomsvän Anders i huvudet med det runda racket jag annars aldrig brukar använda. Ojoj. Ambulans till sahlgrenska för att en timme senare vara back on track med en full och sydd Anders. Omtumlande om inte annat.

Bah bah /Ebba

Kommentarer
Postat av: Karro

HAHA! vem skrev inlägget?

2007-06-14 @ 23:33:16
Postat av: amanda

ja gud ja, jag hörde detta. hade du kul igår?

2007-06-15 @ 10:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0