halsnýngar fran turklandet

Hej systrar och broder! Har sýtter jag och svettas pa ett turkýskt ýntrenet cafe. Lývet har ar bara bra. Allt ar mycket trevlýgt och turkarna ar mycket generosa med mat och komplýmanger. Jag kan skrýva massa konstýga bokstaver: ð, þ, ü och ç týll exempel. Lýte festlýgt. Snart gar mýn týd ut och jag ska atervanda upp týll hotellrummet for att lasa, kaka lýte chýps och spela kort ýnnan det turkýska nattlývet tar fart. Eller snarare: týlls vý gar ut och ater mýddag. Mamma upprepar gang pa gang att 'dýg maste man halla ý'. Jaja, jag tanker pa er alsklýngar. Hoppas du overlever Lovýsadarlýng. Ný far garna hora av er (hahaha) genom att skýcka ett sms eller tva aven om mýn mobýl ýnte verkar kunna ta emot dem. Puss /Lýnnea

Kommentarer
Postat av: Begmohammed

Nasilsin, canim benim? Säger de så?
Luras inte av turkarnas smooth talk, I know, jag är från den regionen. Jag kan turkar. ;)

2007-06-18 @ 21:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0