Kompis, det går bra nu!

Yesterday var det som sagt skolavslutning. Upp klockan 6.30 för att få igång rösten och piffa sig lite fin och därefter masa sig iväg till skolan. Vi i kören ägde alla  och jag fick sjunga lite solo också. Det var ruuuligt. Jag och Tina började vårat sommarlov med en lunch tillsammans med våra mödrar och därefter begav vi oss tillbaka in till stan och raggade alkisar. Vår alkis var hur söt som helst.

image354image353


Efter x antal kak- och tårtbitar på min gatas årliga tårtkalas stack jag till ebba där det hölls en lugn men ack så trevlig förfest. I slottis var det party. Kvartetten ägde beachvolleyplanen och minglade runt. Äntligen en bild med oss fyra samlade. För att göra det klart för er som inte känner oss, kära läsare, från vänster: Linnea, Lovisa, Ebba och Tina. Haha.

image355

Annars blev det inte så mycket bilder. Bara ännu fler på Jonas och Adrians fina vänskap:



sommarlooov, vad jätteskönt mitt soooooommarlov ska bli /Linnea

Kommentarer
Postat av: Jonas

hihi Adrians trasiga byxor fick komma med också :)

2007-06-15 @ 14:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0