***PaRtY***

Ahrg. Min kropp kan inte ha valt en sämre dag att vara fruktansvärtotroligtsjukligt seg på.
Min hjärna jobbar i högvarv för att försöka komma ihåg alla "mental note to self" och milslånga listor som jag gjort under dagen, medan min kropp chillar på läget, äter choklad-kex-fingrar och försöker slicka sig på armbågen. Hjärnan vet att det är fysiskt omöjligt att slicka sig på armbågen men har inte tid att påpeka detta för kroppen på ett icke-"fördummande* sätt och låter därför bli.
Kroppen blir så kinkig när folk upplyser den om dess totala avsaknad av IQ.

Min hjärna och kropp har för tillfället inte en fungerande koppling, eller de har en koppling dock en undermålig sådan, och jag börjar få lite inför-festival-panik. MUMS.

I give up. Harry Potter på PSP väntar. (Fan..)

/Lovisa


Kommentarer
Postat av: julia granis

åhh är det nya potterspelet?
isåfall måste ellen & jag få låna det, seriously!
puss <3

2007-06-25 @ 23:00:03
URL: http://prettypettythief.blogg.se
Postat av: Karro

ha det så underbart! hälsa napoleon från mig <3<3

2007-06-26 @ 13:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0