Peeepp

De senaste dagarna har jag, i min totala ensamhet, peppat mentalt inför Peace&Love, men nu är det nog dags för att börja peppa fysiskt. Och materiellt. Haha, jag gick liksom seriöst in på stadium igår för att kolla ryggsäckar, LOL. Just nu håller jag på att lyssna in mig på de många band jag vill se, och den listan är lång mina vänner. Kanske lite för lång iochmed att jag enbart såg typ fem band i arvika förra året men whatevvah. 

Och med att peppa fysiskt menar jag typ skönhetsbehandlingar och sånt tjejigt tjafs. Eller snarare kanske lite renande av kroppen innan man totalförstör den med sprit, cigg och nada sömn under fem dagar.
Åh, jag längtar ju sönder, fan. 

EH, kalla mig bäng men nu ska jag ut och springa igen.

LOVISA

Kommentarer
Postat av: amanda

åhh, dina dagar låter väldigt mycket bättre än mina. idag var vi dock på utflykt med pensionärerna till skåne för att kolla på blommor osv. gött att få betalt för att sova på bussen, käka lyxig mat och promenera lugnt och stilla i trädgårdar. annars är det schletet som fan

2007-06-20 @ 19:05:14
Postat av: Cajsa

Alltså jag är så jävla pepp inför peace & love! ska vi ha camp-möte på måndag!?

2007-06-20 @ 19:48:29
URL: http://ordpistol.blogg.se
Postat av: Begmohammed

Springa är la helt okej, beror på vad man springer efter. ;)

2007-06-20 @ 22:00:00
Postat av: albin

jag har typ glömt bort att det är så snart. men det är ju inte ens en vecka kvar!

2007-06-20 @ 22:35:02
Postat av: Linnea

hejhejhej alsklıngslovısa. hınner ınte skrıva ett ınlagg sjalv. du ar sa duktıg har pa bloggen! jag ar SJUKLIGT festıvalsugen!! saknar dıg massvıs. kommer hem pa lordag/sondag-natt. jag vıll ocksa trana. kanske fınns det nagot frıskıspass pa sondag? jag rınger! pusspusspusspuss <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2007-06-21 @ 18:33:10
URL: http://laquartette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0