Rosa är det nya röda, eller?

Tänkte bara flasha lite med senaste shoppingen.
image296

Jag har tänkt lite på modeflugor det senaste, men det var inte förren Amanda anlände med sina heta kleinblå, syntettights i fredags som funderingarna verkligen satte igång. Vi går runt här och känner oss snygga och modemedvetna i jesussandaler och alldeles för stora 80-tals t-shirts som vi lagt ner mängder av pengar på, men vad är egentligen meningen? Hur stor population är det egentligen som uppskattar eller över huvud taget förstår sig på detta småsjuka mode? Typ 90% av alla människor man möter måste ju tycka man är helt bakom flötet när man spatserar runt i sin 'paperbagwaist' och tycker klassiskt är tråkigt.
Just a thought.  /Ebba

Kommentarer
Postat av: Begmohammed

Smaken är som baken, delad. Jag tror inte att alltför många tycker att jag ser så jävla spännande ut heller, men inte fan bryr jag mig om det. Så länge du själv känner dig bekväm med dig själv så kör ditt eget race. En lärdom jag dragit av domaryrket. ;)
Dessutom, apropå vad andra tycker och tänker om en så sa Marcus Birro (världens största, bästa, vackraste poet) i senaste numret av Nöjesguiden att:
"Om man visste hur lite tid folk ägnar åt att fundera på en, skulle man bli allt bra besviken".

2007-06-05 @ 22:18:41
Postat av: Anonym

"vi tror inte det stämmer, tänk bara hur mycket man själv ägnar åt att tänka på hur folk är och vad de gör?"

2007-06-05 @ 23:38:39
Postat av: Anonym

öh, en hemlig människa som nu känner! hahahahahhasohohohoho

2007-06-05 @ 23:39:06
Postat av: Anonym

Halva göteborg går runt så där. Den andra hälften lyder inte ebba von sydows minsta vink.

2007-06-06 @ 11:35:27
Postat av: Anonym

haha! jag har funderat över precis samma sak! Det är inte många som förstår sig på modet.. och visst kan det vara konstigt ibland. Men yeahyeah, bara man är nöjd själv så går allt hem!

2007-06-07 @ 16:35:26
Postat av: Lisa

Har funderat på det också! Vi själva uppskattar det förmodligen, men människor som inte har det intresset för modet har nog svårt att förstå..Var ut förra veckan, få killar förstod hypen över neon-naglar voll jag lova!

2007-06-07 @ 16:57:47
URL: http://minkusinmadagaskar.blogspot.com
Postat av: Sonja

Pretty smart thought....

2007-06-07 @ 21:47:22
URL: http://ohlala.webblogg.se
Postat av: Sara

sorry men... VART ÄR SKORNA IFRÅN?

2007-06-07 @ 21:54:03
URL: http://blomm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0