SHAKE IT LIKE A POLAROID PICTURE!

(Detta inlägg skrevs igår men blev av någon anledning inte publicerat för min dator typ strejkade)

HelloHello.

Ehh, lite ångest-varning på min fredag. Den har bestått av svull, film och massamassa worldwidewebb. Dessa fredagar behövs ju visserligen ibland, dock kände jag inte att tillfället idag var rätt. Jag är dödligt partysugen, eller snarare danssugen, och vet inte riktigt hur jag ska hantera det. Det är så mäktigt och.. överväldigande. Eller nåt.
I vilket fall som helst så håller jag på att avlida. Nästan.

Hm, jag tog mig äntligen samman i eftermiddags och skaffade mod till en bikini-shoppingrunda på stan. Det slutade med att jag köpte en bikini på HM, som alla andra bikini-shoppingrundor jag haft lett till. HM är bäst, ingen protest. Är inte helt säker, men jag tror jag tycker om den. Dock skrämmer den mig lite.
Nej nu ska jag ta och krypa till kojs, morgondagen kommer antagligen bestå av massa roligheter så det gäller att vara pigg och alert och beredd på allt.

(Filmtips: En Kärlekshistoria. Svensk. Jättefin. Tack Amanda/Rebecka!)

   

Love / Lovisa

Kommentarer
Postat av: Begmohammed

Bilderna är tagna med den där proffskameran, va? Sjukt grym kvalitet.

2007-06-09 @ 16:45:44
Postat av: Lovisa

Ja, inte med Linneas proffskamera men med min pappas som jag snodde för kvällen. Hehe.

2007-06-09 @ 22:21:05
Postat av: Begmohammed

Soft. :)

2007-06-10 @ 11:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0