Tu-tutu-tu-tu

Ja, kära läsare, som ni alla vet axlar jag nu själv ansvaret för bloggen under den närmsta veckan, och jag tänkte bara så här på förhand be om ursäkt för att vår blogg kanske inte blir lika frekvent uppdaterad som innan.
Jag har faktiskt ett liv. Eller inte.
Hm, min fina vänner har inte ens varit borta i mer än två dagar och jag känner redan att jag börjar få lite smått panik (Jag förstår nu vad du menar Amanda).
Jaja, lite quality time med far och syster ska ju inte underskattas. YES!

Partykvällen igår var vild och galen, eller rättare sagt jag och Amanda var vilda och galna. Kvällen var alltigenom väldigt fin och flummig. Partybilder kanske dyker upp senare.

Nej, nu ska jag äta ett stycke sallad och läsa min nyköpta Elle. Man fick en bok på köpet, den var glansig.
Puss! / Lovisa

Kommentarer
Postat av: Katten

Hej kära sommerkatter!
Tänkte bara höra var ni köper alla era bedårande secondhand kläder och smycken- er gemensamma smak är klockren!
Ni är så fina,
Varma Kramar!

2007-06-17 @ 20:35:32
Postat av: Katten

Hej kära sommarkatter!
Var har ni köpt era bedårande secondhand kreationer, er smak är klockren verkligen!
Flumma lugnt,
Pussizor

2007-06-17 @ 20:37:15
Postat av: Lovisa

Kära Katt! Linnea har gjort en utomordentlig guide, om jag inte minns fel. Jag fet-rekommenderar!

2007-06-17 @ 20:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0