turk på burk

 

Min turkietresa får sammanfattas i bilder.

image380









Bild 1,2 & 3: Schtek vid stranden.
Bild 4: Min bror flög så kallad paraflying efter en båt och jag trodde jag skulle dö.
Bild 5: Här åt vi frukost.
Bild 6: Valdemar med sköldpaddor.
Bild 7: Nåt antikt...
Bild 8 & 9: Ute på båttur. Vi såg vilda delfiner och en jättesköldpadda. Fräsigt.
Bild 10 & 11: Midsommar firades med cocktails och solnedgångsmys.

Det var en mycket fin resa i alla fall. Men nu laddar vi för fullt inför Peace and love. Idag har det inhandlats partytält och diverse nödvändiga småsaker. Jag har precis gjort fem stycken blandskivor och ska nu övergå till packningen, den svåraste delen när det gäller festival. Det finns så mycket som vore synd att lämna hemma i byrålådan. Igår och idag gjorde jag förresten några klädinköp. Ska redovisa dem men först: jordgubbar, glass och grädde! /NiggahLili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0