Wake me up before you GO-GO!

Bonjour!
Hehehe, idag har jag inga lektioner, naajs. Dock en hemtenta sänd från helvetet, men det är lungan.
Jag är smått irriterad, för min syrra käkade upp allt bröd imorse och får jag ingen frukost blir jag lätt grinig. Den Grinige Lovisa; mitt stående epitet. Ehh. 

Ikväll vankas det party, minsann, det ska bli myssss.
Nej, om jag skulle ta och låta min syster få uppleva lite av min vrede..
Over and out/Lovisa

ps. Med risk för att låta pretto, jag vet inte men jag känner mig alltid så pretto när jag tipsar folk om saker, så hade jag faktiskt tänkt att ge er ett litet filmtips, eller nåt. Little Miss Sunshine. Åhh. Den äger. Se den. ds.


Kommentarer
Postat av: jkl

Little miss sunshine är en trevlig film. Se även "The squid and the whale" om du gillade miss sunshine

2007-06-03 @ 22:02:56
Postat av: Lovisa

Jag har hört att den ska vara schysst. Tack för tipset!

2007-06-04 @ 22:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0