1, 2, 3 ACTION!

Tina äntrar härmed bloggen, så lystring.
Våren håller sakta men säkert på att fylla alla sanna göteborgares dystra hjärtan. De senaste dagarna har varit fyllda med hopp om en inte allt för mörk framtid. Känslan av att vakna av solens strålar som tränger igenom rullgardinen och kittlar ögonlocken är underbar. Äntligen har vår runda gula vän börjat ägna sig åt sitt arbete igen. Äntligen kan man rensa ur garderobens ulliga innehåll bestående av diverse raggsockor i grälla färger, sticksiga tröjor och strypvänliga halsdukar. Äntligen kan man använda pumpsen utan att få kroniska köld/vattenskador.
Men vissa problem ska inte glömmas i ivern inför våren. Jag tänker mest på bikini tragedierna som varje år utspelar sig, i varje fall för mig. Vad ska man välja för bikini? I år tänker jag i alla fall vara tidig. Innan alla vänner (och fiender) lämnar en med de tråkigaste alternativen efter att själva köpt de spännande och exotiska godbitarna.
By the way, suckups, så har jag fått en ny kamera. Den är läcker.
Nedanför:Solbrillor från H&M
finfin bikini från Topshop. tillhörnades en gyllenbrun kropp och
kanske under en stor lite genomskinlig vit T-shirt
                                                                               .
Yours sincerly Tina ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0