A day in the life

Listor, det tycker vi om.

Aggressioner:

1. Jag har på senare dagar insett att det inte bara är kameran som omöjligt kan kopplas in i datorn, utan också ipoden. Aaaaaarggghh.

2. Åkte in till Västra Hamngatan idag för att träna, ensam och duktig. Jag har aldrig varit på ett så dåligt pass! En otränad tönt med ett oplanerat pass utan en enda bra låt. Så sjukt opeppande. Jag varnar er här och nu; m-pass med Selma kl 14 på lördagar = bajs.

3. Hans Moberg, den lilla jäveln, tror att vi endast har ett ämne i skolan, ett ämne som vi alla har största lust att lägga ner hela vår själ i. FEL. Varenda vecka fram till sommarlovet innehåller minst ett prov eller en inlämning, bara i engelska.

Glädjande:

1. Jag har varit duktig och städat. Mamma lär bli glad när hon kommer hem.

2. Beatles på min vinylspelare <3

3. På fredag åker jag och mamma till Uppsala för att hälsa på mammas bästa vän. Där kommer vi spendera ett par mysiga dagar innan vi beger oss till stora huvudstaden för en heldag med endast shopping. Jag har lyckats spara ihop en hel del pengar och hoppas på att komma hem med måååånga fina kassar.

image61

I'd love to turn you on / Linnea




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0