GOGO!

Usch idag har jag varit övedrivet hurtig. Åkte ner till friskis för att träna men medel-passet var fullt. Fick agg en stund, sansade mig sedan och funderade allvarligt på om jag skulle gå på intensiv istället men insåg att de antagligen skulle få återuppliva mig med hjärtmassage efteråt så jag avfärdade snabbt den tanken. Åkte hem lagom bitter, klev innanför dörren och såg mina fina kritvita joggingskor stå där och fullkomligt blänga på mig. Så hör och häpna, jag tog mig en liten joggingtur i den krispiga luften. Sheet, det var typ hundra år sedan sist, och det kändes, men det var väldigtväldigt skönt. *Intresseklubben antecknar med röd penna*

Iaf, jag hade relationer och mänskligt växande prov idag, som jag tror gick åt pipsvängen. Men det spelar ingen större roll, stora ord för att komma från mig (!), för jag känner mig oövervinneligt glad idag.
Min pappa lagar god mat åt mig, jag har sprungit, Prison Break klockan tio, fint väder igen.
You gotta love it!
Later duudes, Lovisa.

image35


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0