I am a growing force without the motion

Idag har inte riktigt varit min dag. Alla har stört mig, mest min pappa för att han skällde på mig när jag åt upp hans precious pistachnötter. Bambamaten har stört mig, min familj har stört mig, plugga-i-Paris har stört mig. Det sistnämnda upptar mina tankar mest hela tiden, tycks vara det enda jag tänker på, eller kan tänka på och det är så sjukt svårt.  

Hm, fråga mig inte hur jag tänkte när jag spenderade hela studiebidraget första veckan, men i vilket fall som helst så har jag bara fyrtio kronor kvar. Usch, jag ser ett beteendemönster svårt att bryta.
Men just nu måste jag fundera ut hur jag ska klara mig på mina två tjugor resten av månaden, med tanke på alla mina sug: partysug, shoppingsug, röksug, sötsug.
 Iallafall så vill jag ha en likadan jacka som vår vän Amanda köpte på Monki, finner dock ingen bild, men den var så sjukt snygg. Typ rysa-i-hela-kroppen snygg.

För övrigt tänkte jag göra något så cheesie som att tipsa om en bok jag läste för ett bra tag sedan,
Herrgårn av Anna-Karin Palm.

Nej mina kära vänner, nu ska jag ta och vända på mitt dåliga humör med hjälp av lite plättar, sylt och Dolly Parton.
Laterrr! / Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0