Jackfynd

Hej kära läsare.

Den här dagen är inte rolig men jag  blev precis lite, lite gladare. Sitter här i en anorak som jag hittat i min garderob. Har provat den minst hundraelva gånger men först nu insåg jag att den är riktigt snygg! Min mormor köpte den på 40-talet(!), den är typ slitet lila och slutar en bit nedanför rumpan. Skulle gärna lägga upp en bild om det inte var så att min dator i källaren var cp. Man kan inte koppla in kameran och samtidigt ha musen inkopplad = kamera ELLER mus. Arrgh. Pappa måste fixa.

För övrigt har jag en annan jackbild att visa. Jag fick en dag ett märkligt sug att gå ner på H&Ms barnavdelning. Jag följde min intuition (läs ordet högt flickor) och när jag gick därifrån hade jag en påse i handen. Tänk dig modellen av en skinnjacka fast i ett svart tyg som ser ut och känns typ som siden. I ljuset ser den faktiskt lite metalic ut! Jag är bara rädd att det ska se ut som att den är gjord av plast... Ynka 249 kr betalade jag. I promise, bild kommer.

Snart ska jag äta någon jävla kycklingrätt och sedan ska jag iväg till Albins kusiner och barnvakta. Barnvaktspeng minus H&Mjacka = jämt ut. Perfekt!

See ya. Linnea.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0