Looks like trouble, smells like trouble, tastes like chocolat

Walla, my dear friends!
Haha, har haft en heltokig dag hos mandizZz. Vi åkte hem till henne för att plugga och sedan träna, men vi var tvungna att gömma oss en stund, snarare en och en halv timma, för deras hundvakt  som skulle komma tolv-ish. Så klart somnade vi, och jag var helt hjärndöd och apatisk efter det. Jag kände mig som Ozzy Osbourne, och pratade antagligen likadant HAHAHAHAHAHA. 
F.ö så är jag konstant chipssugen, speciellt på lantchips, och får knappast lägliga spasmer pga detta begär, och så har jag gått omkring och känt mig som Tom Scavo's (I Desperate Housewifes) ex hela dagen, så där lagom bitter, bitchig och blond. 

Iaf, här kommer en sexig bild på Ozzy, enjoy! / Lovisa (ursäkta min flummighet?)

image44

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0