Never say what you mean

OJ OJ OJ, idag har jag varit hurtig som fan med träning klockan elva och shopping resten av dagen, typz.
Fredagskvällen spenderades hos Amanda med massa tjejer och kortspelet maffia, det var gött och svulligt. Chipsintaget var massivt. Just nu äter jag massa pistaschnötter och kollar på Fredrik&Filip, när jag egentligen borde plugga naturkunskap och matte, men what ever allt löser sig <------ mitt nya motto! Ehh, jag är en nerd.
Iaf, som sagt så har jag shoppat idag, egentligen ingenting jag behövde (som vanligt) men det piggade upp mig rejält.

Skor från din Sko, hehehehehehe köpte likadana som Ebbalicious, brukar inte tycka om att ha samma saker som andra men herregud, 180 kronor, jag kunde inte motstå tha force.

image53

Glajjor, HM 60 kronor. Onödigtonödigtonödigt, men ack så snygga. Kanske ska lämna tillbaka, dock.
image58

Väskor, secondhand 20 resp. 30 kronor. Ehh, som om jag behöver fler väskor, men de var så billiga och fina och söta.
image59image60

/ Lovisa with love

Kommentarer
Postat av: TINA

den där första väskan skulle jag allt bra gärna hugga av dig armen för. bara så att du vet! men eftersom att vi är allra bästa vänner så kanske man får låna? sneellaa? hihi snygga köp till en snygging

2007-03-25 @ 13:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0