Premiär!

Hej på er alla (?) partymänniskor ute i vida världen!
Härmed gör jag, Ebba mitt alldeles första, spännande och enastående blogginlägg. Enjoy!

Dagen har bestått av en alldeles för oseriös mattelektion, följd av ett två timmar långt boxningspass i Masthugget. På tal om det, är det bara jag som inte riktigt förstår grejen med killar och deras muskler?
Visst, vi vet att ni finns där och ni är väldigt fina, men snälla slappna av.
Ni behöver inte ta varje chans ni får att svälla upp och boxa sönder stackars mig. Host.

Något annat jag reagerat över denna tisdag är det luriga vädret.
Igår - solsken och glada miner. Idag - minuskalla vindar och strumplösa fötter.



Som alla vi studiebidragsbarn ständigt blir påminda om flödar inte pengarna direkt, så frågan är nu om jag ska investera i budgetalternativ numero uno = underbar knytsko eller hellre rikta in mig på alternativ numero dos = användbar pump. Jag vet, lät skumt i singular. Anyway, what do you think?

XOXO Ebba ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0