wilderness locked in a cage

Hej alla glada.
Dagen har spenderats i ett soligt Göteborg med massa fina flickor. Busigt men mysigt!
Min skolmotivation har den senaste veckan varit lika med noll, chill har gått före plugg och ångesten över det verkar vara som bortblåst. Lite SannaKarlsson-varning or what?
Kanske är tjatigt eftersom det verkar vara på mer eller mindre allas läppar, men jag måste ändå säga att shit vad vädret verkligen lyfter en. Jag känner mig helt fri och lycklig, redo att ta över världen med min kärlek! Och imorgon är det onsdag vilket betyder ytterligare en ledig dag i solen, jag triiivs. Ska förmodligen träffa min kära julia och snacka demokrati- och pojkbekymmer.
Måste bara ge aningens utrymme för min partysugenhet, påsklov here I come säger jag bara!

Shoppade en liten kjol idag också. Hihi.

image72 image73

Dagens låt: Laura Sweden - release me
Ha det underbart ♥ Ebbilicious

Kommentarer
Postat av: storasyster

åhhh.. kul att man kan bidra med liite musikinspiration, nicht jeden tag som vi säger på tyska

2007-03-27 @ 21:40:57
Postat av: man

åhhh.. vad fin du är mitt sockersöta plommon - graauw, vill bara äta upp dig!

2007-03-29 @ 22:19:55
Postat av: Begmo

Oh, tyska. Demokrati är väl inga bekymmer?

2007-04-01 @ 00:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0