505

Ey. Jag är på sjukt-jävla-as-bra humör (watch your mouth, hade min mamma sagt, dock på svenska) idag. Kanske beror det på att jag bestämt mig för att skippa pluggandet idag, ska ju endå på möte klockan åtta och då spelar det ju ingen roll, ehrm. Kanske beror det på att min mamma lagar god mat. Kanske beror det på vädret. Eller kanske en kombination.
Fast nu blev jag inte lika glad längre. Kom på att min svenska lärare bad mig växla pengarna till föreläsningen vi ska gå på imorgon. Jag hatar henne. Väldigt mycket.
Fast nu blev jag glad igen, för vi ska spela beachvolleyboll på gympan imorgon.
Jävligt nice att jag blir på så sjukt-jävla-as-bra humör väldigt enkelt.
Anyhow, nu ska jag rita ett födelsedagskort till min syster som fyller femton på fredag, i och med att jag är pank.
/ Lovisa (that's my name, don't ware it out!) (förlåt för übertrist inlägg, jag var tvungen att avreagera mig. eller nåt)

Kommentarer
Postat av: Begmohammed

Det är nyttigt att sätta ord på det man känner... om jag får vara lite snusförnuftig.

2007-05-24 @ 22:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0