Orkester.

Nämligen Bo kaspers Orkester, strömmar ur mina högtalare. Och en del Clap your hands say yeah. Jag kände att det kunde vara dags för ett lite mer seriöst inlägg från min sida. Lite TEXT liksom. För jag har en del saker att berätta för er kära vänner och barn.

  • Jag är så jävla festivalsugen att det bara kryper i mig. Jag har också börjat inse att sommaren kommer att bli ganska kärv. Jag har inte fått något sommarjobb. Men jag har en massa planer. Eller i alla fall en del. Tex att jag verkligen är i stort behov av en ny bikini.
  • Jag blev häromdagen haffad av vår kära Lars Kromsten när han var påväg till en liten föreläsning om Skurups skrivarlinje dit han drog med mig. Det var ett antal unga människor som berättade och läste lite för oss om sig själva och sina verk. Oerhört inspirerande och intressant. Och de här människorna är verkligen sveriges nästa författargeneration. www.insulae.se !!! (special tips - Laura Wihlborg, OH hon är underbar)
  • Jens Lekman spelar ikväll på fängelset (HÄR HEMMA UNGEFÄR) men jag har inte råd. Det kostar 90 kronor. Nu fick ni lite nys om min ekonomiska situation. Känns rätt kasst.
  • Jag vill ta studenten idag, nu helst. 

image279

tina (jag känner mig lite hopplös och tråkig för du vet allt går bara runt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0