ta mig till skopunkten

usch. jag är hemma och är sjuk. fast jag var hos farbror doktorn som sa att jag inte alls var så sjuk. ingen halsfluss i alla fall. jag borde verkligen spendera min lediga dag pluggandes men jag har ingen lust. funderar på att göra chokladbollar istället...


ska vi åka till skopunkten i helgen?  några favoriter:




199kr


149kr                      249kr



99kr                           249kr                       249kr                     249kr

eh, vad mycket roliga färger jag valde...
Linnea


 


Kommentarer
Postat av: amanda

jag är på. jag är nog på över huvud taget, stan alltså. lite 2:nd hand skulle heller inte sitta helt fel. kommer du imon?

2007-05-24 @ 18:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0