thank you for the music

Okej, jag erkänner. Jag skolkar idag. Men alla andra har ju ledigt, det var bara vi som skulle ha musiklektion. Jag hade jättegärna gått om det inte var för det faktum att jag borde ha gjort klart och redovisat mitt musikarbete idag. Det bara gick inte. Jag har verkligen inte kunnat koncentrera mig. Alldeles strax ska jag göra ett nytt försök...

image213

Igår jobbade jag, Tina och Amanda på premiären av Mamma Mia. Vi sålde program, cd-skivor och discostavar. Som betalning fick vi se musikalen. Det var faktiskt jätteroligt. Jag var den enda som sålde en discostav! Massa credits till mig. Tyvärr glömde vi att ta ett foto på oss i våra läckra utstyrslar men det var nog lika bra det. Haha.

Linnea

Kommentarer
Postat av: amanda

va skönt för dig linnea att du tog dig själv lite ledigt.om det ändå inte gick att skriva nått är det lika bra att strunta i det och ta nya tag nästa dag <3

2007-05-10 @ 17:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0