Vilka får inte följa med in på systeeemet? HUNDEN-KATTEN-GLASSEN!

Jag är ledsen, men jag kan inte hjälpa det, jag älskar när de spelar äldre-Madonna, Cascada och Sugababes på Friskis. Så jävla peppande. Ah. Något som inte är lika peppande är när man lyckas pricka in exakt det pass dit alla snygga, bruna, vältränade människor går och stylar med sina smala lår. Hm, ehrm plus att de är äldre. KUL.

Idag gillar vi inte följande:
- Snygga människor
- Godissug
- Idrott&Hälsa
- Nutrisse-reklamen med Pernilla Wahlgren (JAG DÖR)

Vi gillar:
- Min mamma
- Pengar
- Godissug
- Umbrella med Rihanna och Jay-Z (okej fjortizvarning, okej det är meningen att jag ska lyssna på indie, men ibland förstår Jay-Z exakt hur jag känner mig)

Lovisa

ps. Jag tycker det är väldigt synd att man inte kan göra smilisar här på bloggen, som på msn, och jag tror personligen att blogg.se förlorar väldigt mycket på det. Jag skulle iaf göra smilisar hela tiden. ds 

Kommentarer
Postat av: Begmohammed

Det är aptråkigt att bara lyssna på indie hela tiden.

2007-05-25 @ 22:24:32
Postat av: Cajsa

:o VARFÖR ÄR ERAN SIDA HELT VIT OCH INTE SÅ FIN SOM FÖRUT? (märk väl att jag gjorde en smileu

2007-05-25 @ 22:42:41
URL: http://ordpistol.blogg.se
Postat av: Anonym

precis, where is das pictures?

2007-05-27 @ 19:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0