Don't you know who I (think I) am?

(Idag fick jag reda på att det kanske blir en till kollektivtrafikstrejk nästa vecka. AHRG. Det är lite jobbigt)

På fredag är det Justice och Klaxons som gäller, och jag är fruktansvärt pepp. Fast antagligen inte lika pepp som inför Kanye Wests spelning nästa lördag. IIIIIHHHHH.
Just nu är vi svenskar ensamma på skolan för de franska eleverna har lov till på torsdag. Det är najs men kallt, då de uppenbarligen inte tycker att det är värt att sätta på värmen för något så futtigt som oss. Whatevvah.
Ja, nu ska jag göra franskaläxan och sedan ska jag kolla på Boston Legal.
pyyyyzzzzz

(BTW, av någon mysterisk anledning kan jag inte lägga upp bilder, sorry Ebba + Tina för att jag bröt våran kod/riktlinje/lag eller vad man nu ska kalla det)


Kommentarer
Postat av: KimJ

Hej jag har börjat med Design hjälp på min blogg idag har jag lagt ut hur mabn gör en header och bakgrund på bloggen kommer även lägga ut hur man gör en stor visningsbild kväll.. Välkommen in och kolla! Du hittar design hjälpen under Kategorier! Kram KimJ

2007-11-06 @ 20:59:57
URL: http://KimJ.blogg.se
Postat av: Cajsa

Härligt att se lite aktivitet på bloggen ifrn din fina sida Lovisa! Stört avundsjuk på dina feta spelningar! puss

2007-11-06 @ 21:25:07
URL: http://ordpistol.blogg.se
Postat av: spasse

grymt!! justice. dom är balla. när kommer du hem?

2007-11-06 @ 22:15:47
Postat av: Lovisa

Jag kommer hem den tjugoförsta december klockan tio på kvällen. Är du hemma på jullovet?

2007-11-07 @ 17:22:53
URL: http://laquartette.blogg.se
Postat av: spasse

vad roligt! det är då vi har lov också, tror jag. jag är antagligen hemma på jullovet, det är lång tid kvar så jag vet inte men antagligen. ska du till stockholm och träffa släkten?

2007-11-11 @ 17:42:00
Postat av: Lovisa

grymt! ja, jag är i huvudstaden över julhelgen, sedan är jag i göteborg resten av lovet. vi får ses!

2007-11-19 @ 00:03:56
URL: http://laquartette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0