hunting for witches

jag har härmed en nyvunnen respekt för de som cyklar till jobbet/skolan/vart de nu ska. det är knegigt men i'm hooked, det är ju asglassigt att bara glida förbi alla köer på tjugo minuter istället för att sitta på en svettig buss i en tre kvart med någons barnvagn på tårna och nån random snubbes flås i nacken, hu. dessutom förbättras mitt lokalsinne för var dag, vilket, hrm, behövs (idag tog det mig en timma att cykla en skräcka som borde tagit trettio minuter).

iaf, här kommer min något försenade recension på Justice+Klaxons och Kanye West spelningarna. Båda var helt WICKED grymma. Kanye är fan asbegåvad, ashet och asspexXxig och Justice var i princip bara ett enda stort dansgolv där alla dansade med/på alla och det var alldeles.. alldeles underbart. jag har fortfarande träningsvärk. nästan. anledningen till att jag inte bloggat om spelningarna är för att jag ville vänta tills jag klurat ut hur man vidoebloggar och då kunde lägga ut lite smaskiga videor, men det fungerade ju inte för fem öre vilket gjorde mig allmänt pissed off. och inga bilder kan jag lägga ut för på Justice spelningen tog jag inga och på Kanye spelningen beslag tog de allas kameror (fråga inte varför, han var väl rädd att 50 cent-extremister skulle ta bilder på honom i fula vinklar eller nåt)
anywho. until next time, ladies and germs! / L
(imorgon har jag matteprov. linjära funktioner, någon?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det sant att han började gråta?

2007-11-20 @ 23:03:52
Postat av: Cajsa

Woho! Jag känner mig som en träffad cyklist!

2007-11-21 @ 14:55:16
URL: http://ordpistol.blogg.se
Postat av: Lovisa

ja, Cajsa du borde känna dig träffad. du är den coolaste cyklisten av de alla!

ja, han började gråta när han skulle spela en låt för sin mamma. det låter som ett dåligt pr-trick, om man nu kan kalla det för det, men det var faktiskt väldigt sorgset. hela publiken höll upp och lyste med sina mobiler, askool effekt om inte annat liksom.

2007-11-21 @ 17:16:29
URL: http://laquartette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0