LOST ART OF MURDER

hm, den här rubriken känns väldigt familiar. granis, är det du som haft den? i såna fall; det var inte meningen att vara en härmis.

iaf, kan inte riktigt förstå att jag sitter här just nu, har något så fruktansvärt mycket att göra. en litteraturessä inlämnad på onsdag (har inte börjat än), ledaranalyser i samhällskunskap imorgon, prov i franska imorgon på en bok jag inte ens läst hälften av. jag avgudar min framförhållning. anywho, babyshambles nya skiva är awesome, och för tillfället har jag robyn-låten with every heartbeat på hjärnan vilket hittills haft förödande konsekvenser (höll på att åka in i en bil på väg hem från skolan för att jag var så überkoncentrerad på att försöka lära mig texten). jag längtar till julen fetmycket, typ mormors lax, pappas köttbullar, syrrans lussekatter och liknande, ska bli asgött.
åkej, nu börjar pluggångesten krypa längs ryggraden, dax att dra sig med andra ord. JAG VILL INTE.
laterRr/Lovisa


image652

Kommentarer
Postat av: charming man

trevlig kväll.

2007-11-26 @ 21:31:10
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: Cajsa

ALLTSÅ, orka att du ändå lyckas låta så jävla positiv, jag hade ju bara langat självömkande inlägg om hur mycket jag längtade hem och hur jobbigt allt är. Du lyckas liksom framställa allt som i en film där allt det exotiska framförs och det negativa göms i regniga, men romantiska scener typ. Haha, jag saknar dig lovisa, och avundas din humor. Godkväll, C.

2007-11-26 @ 22:04:08
URL: http://ordpistol.blogg.se
Postat av: Lovisa

Tack till er båda!

(jag saknar dig med Cajsa!)

2007-11-26 @ 22:23:21
URL: http://laquartette.blogg.se
Postat av: julia granis

nej det är inte granis som har haft den där rubriken och även om det hade varit så hade hon nog ursäktat dig. fan lovisa jag saknar dig och nu har du väl gått och blivit sinnesjukt skillad på franska så du inte behöver läsa det med mig i trean. när du kommer hem på jullovet vill jag ge dig den där FETA avskedskramen jag aldrig hann ge dig i augusti. kärlek!

2007-11-27 @ 23:46:23
URL: http://prettypettythief.blogg.se
Postat av: Lovisa

granis fan vad jag saknar dina kramar! oj. håhå, sinnesjukt är en jäkla överdrift, vi går typ igenom i princip samma saker som i ettan och mitt muntliga har inte blivit överdivet mycket bättre, men jag hoppas. och jag kommer gå med dig i trean, om inte annat kan jag vara där för att chilla med granis liksom. fan, jullovet here I come!

2007-11-28 @ 19:52:09
URL: http://laquartette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0