min tur att ge lite ångest

mest för principen att inte låta en partykväll gå obemärkt förbi kommer här en av de typ fem kassa bilderna från vår rätt skumma lördagskväll. tina du måste iof publicera mike, typ kvällens höjdpunkt. säger en del om vår kväll kanske, haha.  idag är det i alla fall måndag vilket konstigt nog inte har betytt en smärre depression över det alldeles för långa avståndet till nästa helg. nej, har faktiskt varit ovanligt pepp, pluggat 3 timmar matte (vilket är mer än vad jag sammanlagt gjort på hela terminen typ, lektioner inräknade) och bestämt att det är dags för nytt friskiskort. nu blir det företagsekonomi here I come, lika bra att passa på. godnatt läckerbitar /ebba

image627

Kommentarer
Postat av: ingrid

lovely ebba! igår tränade jag och flickorna skvistång, spinning, pratade helgens bravader och jag hade också en ovanligt effekiv dag. känns gut att börja veckan så. min adress den här veckan är mer el mindre chalmersbibblans läsesal med kaffepauser då och då i cafét. kom förbi för plugg, kaffe och sällskap!

2007-11-13 @ 09:11:27
Postat av: c

orka att du har en ambitiös syster Ebba!

2007-11-13 @ 19:32:41
URL: http://ordpistol.blogg.se
Postat av: Begmohammed

Stabilt. Önskar jag också hade räknat de där tre timmarna. Mycket välbehövligt.

2007-11-13 @ 20:45:16
Postat av: Cajsa

Alltså SHIT! uppdatera uppdatera! Vi torkar ut!

2007-11-15 @ 20:20:39
URL: http://ordpistol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0