släpp in solen!

hej alla söndagsbarn. igår var jag på maskerad. jag var katt. det var ganska kul, fast mest kul var promenaden i stan, då fem personer sa antingen mjau, kissekiss, eller får jag känna på dina morrhår. tack cajsa för en lite konstig men värd kväll! som ni säkert förstått var Paris bäst någonsin. saknar lovisa redan, mer än innan. nu börjar nedräkningen inför jullovet. knega på säger jag bara.

nu tänker jag göra något fult, jag tog typ femhundra pariskort, och orkar inte lägga upp så många här, det går alltid sinnes långsamt från den här datorn, så om ni är intresserade får ni gå in på min bilddagbok där jag heter impuls.

image619


däremot ska jag vara duktig och blogga mina parisinköp nu snart. inte så värsta saftigt men det blev två par skor och en klänning. nöjd nöjd. hoppas ni haft en bättre söndag än mig. puss Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0